Fredrikstadkarusellen

Postet av Østfold bedriftsidrettskrets den 6. Apr 2021

Fredrikstadkarusellen braker løs med første av fire løp den 19.05.2021. De to første løpene vil bli virtuelle. Velg selv om du vil gå, jogge eller løpe, her er deltakelsen og gjennomføringen viktigst, og ikke tiden din. Du kan velge mellom kort og lang løype, og du bestemmer selv om du vil bli tatt tiden på eller ikke. I 2021 vil det bli gjennomført fire løp, fordelt på to ulike steder. Følg gjerne Fredrikstadkarusellen på Facebook og Instagram for å holde deg oppdatert. Er det noe du lurer på, så er det bare å ta kontakt med oss.

Besøk www.Fredrikstadkarusellen.no eller trykk på bildet ovenfor for å melde deg på i dag!

Direkte påmeldingslenke: https://signup.eqtiming.com/?Event=OstfoldLop&lang=norwegian

Praktisk informasjon

Datoer:

Løp 1: 19.05.2021 - 26.05.2021

Løp 2: 31.05.2021 - 06.06.2021

Løp 3: 26.08.2021

Løp 4: 16.09.2021

Pris for alle fire løp: SESONGKORT

Medlem av Bedriftsidretten: 370kr

Ikke-medlem: 450kr

Påmelding for et enkelt løp blir tilgjengelig en uke i forveien av løpsdagen, og vil for første løp være tilgjengelig fra 13 Mai.

Medlem: 110kr per løp

Ikke-medlem: 130kr per løp

HVA ER INKLUDERT I KONTINGENTEN VED KJØP AV ALLE FIRE LØP

- 4 løp

- Startnummer

- Premie til de som fullfører alle fire løp

- Enkel bevertning

BEDRIFTER:

Delta sammen med kolleger. Fysisk aktivitet skaper gode minner, bedre helse og sterke relasjoner.

Ta kontakt med arrangementansvarlig Tor-Erlend på tlf: 950 96 252 eller epost: tor-erlend.distad@bedriftsidretten.no for bedriftsløsninger. Ved kjøp av flere startnummer tilbys ulike nybegynnerkurs for løping. Ta kontakt for å høre mer om våre ulike pakkeløsninger.

LYST Å LÆRE MER OM LØPING?

Vi tilbyr løpekurs for de som har lyst å lære mer om løping. Vi tilbyr både kurs for nybegynnere og for de som vil lære litt mer om teknikk og treningsmetoder. Ta kontakt med kursansvarlig Tor-Erlend på tlf: 95 09 62 52 eller epost: tor-erlend.distad@bedriftsidretten.no for mer informasjon

Koronainformasjon

-    Vi overholder til enhver tid gjeldende retningslinjer og reglement i forhold til smittevern og alle bestemmelser gjøres i dialog med kommunen.

-    Under selve løpsdagen vil det bli lagt til rette for at hver enkelt deltager skal føle seg trygg og at det ikke skal være smittefare

-    Tilpasninger av selve løpene vil kunne forekomme, enten i form av utsettelse eller virtuell løsning.